torstai 1. joulukuuta 2016

Luukku 1!

Heippa! Tällä kertaa täällä kirjoitteleekin emännän sijaan minä, Riki! Emäntä kun lupasin että saan tänä vuonna pitää joulukalenteria täällä blogissa. Muutama kysymys minulle kyllä nousi ja ne esitinkin: Mikä tai mitä se joulu on? Onko se syötävää? Voiko sillä leikkiä tai voiko siinä nukkua? Eipä tuo omistajani vain kertonut. Sanoi vain että enköhän minä sen vielä saa tietää ja että siihen on vielä 24 päivää. Höh, salaisuuksia. No , kyllä minä sen vielä selvitän.

Emäntä se tänään intoili jostain valtakunnallisesta tonttulakki päivästä. Kuulema ideana on että mahdollisimman monet pitävät tonttulakkia päässään päivän ajan. Pidittekö te? Tiesittekö edes tälläisestä päivästä?Se tonttulakki on muuten punainen ja siinä on, joku ihme helisevä pallo päässä. Ihan kiinnostavahan se oli, mutta onneksi minun ei sitä tarvinnut päähäni laittaa. Sen sijaan sain jonkinlaisen punaisen kauluksen, jossa myös oli niitä kiliseviä juttuja. Eipä se menoa haitannut. Aika hienoltakin näytin,vai mitä? 


No, nyt se omistaja tuli tohon ja väittää, että nyt on jutusteltu tarpeeksi tälle päiävlle. Minähän pääsin vasta vauhtiin! Onneksi huomenna voin tulla uudestaan tänne kirjoittelemaan, voinhan? Jes, kuulema voin. Huomisiin siis! 

Tietäisivätköhän Keni ja Indi mikä se joulu on? Hmmm....

4 kommenttia:

  1. Hauska idea. Toivottavasti Riki saa selville, mikä se joulu on. Kertoo sitten mullekkin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tietenkin saan. Kyllä minä joulun salaisuudet vielä selvitän. Etkö sinäkään tiedä mikä se joulu on?. Selvitetään asiaa yhdessä. =)
      T:Riki

      Poista